DREAMS? HOW I IMAGINE THE FUTURE.

Pokud nemáš ráda plánování a nerada čteš, tenhle článek pro tebe není. Pokud jsi ale opakem a jsi snílek jako já, čti dál.
Osobně si ráda čtu nebo poslouchám plány ostatních. Zajímám se, kdy kdo chce mít děti a co chce studovat. Neříkám, že dlouhodobé plánování a snění není zbytečné, ale na druhou stranu by se jeden zbláznil, kdyby alespoň trochu nevěděl, co od života čeká. 
Všímám si, jak se mé plány a sny mění postupem času. Dřív jsem snila o "princi na bílém koni" s kterým budu šťastná a štěstí je další pocit, kterého jsem vždy chtěla dosáhnout. Momentálně mám již dlouhodobý plán, který mě jen tak nepustí. Možná si při čtení tohohle článku budeš připadat, jako v pohádce se šťastným koncem, ale jak říkám.......jsem snílek.

Nejvíc si teď přeji složit úspěšně maturitní zkoušku, protože pokud nezvládnu tuhle (nejdůležitější) část, mé plány budou značně poznamenané.
Po střední škole bych si chtěla přivydělat. Nejlépe najít brigádu, která začne hned po maturitě a skončí v půli první poloviny letních prázdnin. Ráda bych své léto prožila cestováním s přítelem. Krom dovolené u moře bych chtěla vyzkoušet agenturu Eurotrips, která zařizuje zájezdy pro mladé lidi. V nabídce mají Londýn, Řím, Amsterdam a Paříž. Osobně bych ze všeho nejvíc jela do Amsterdamu, dále do Říma a Paříže, ale kdo ví, co si (snad) krom dovolené u moře nakonec vybereme!
Tak či tak se chci dostat na vysokou školu. Moc nevěřím, že bych se na nějakou dostala, ale za zkoušku nic nedám! Když jsem vybírala střední, nevěděla jsem, co chci jednou dělat. Nevěděla jsem to ani v druhém ročníku. Možná někdy ke konci druháku jsem si v hlavě urovnala, co bylo potřeba a došla k názoru, že je mi dobře při psaní. Už od malička píšu svoje knihy, příběhy a ráda pouštím na papír svou fantazii. Proto jsem se ohlížela po žurnalistice. Vybrala jsem si pár škol, které se mi líbili a snažila se vybrat tu nejlepší. Bohužel nebo bohudík jsem byla zamilovaná do školy v Praze. Praha je krásná, ale od mala vyrůstám v malém městě a nevím, jak bych v hlavním městě sama obstála. Beru na vědomí, že chci začít bydlet s přítelem a do Prahy je cesta daleká, bydlení dražší.
Dále jsem uvažovala o výživovém poradenství. S mou školou tenhle obor souvisí, ale opět, nikde blíž jsem takovou školu neobjevila.
Nedavno jsem konečně našla, co jsem celou dobu hledala. Líbí se mi Písek. Líbí se mi i České Budějovice, proto se teď modlím, aby vše vyšlo. Našla jsem filmovou akademii. Od animací, střihu, zvuku, kamery se škola zaměřuje samozřejmě i na dramaturgii a scénáristiku a to je pro mě to pravé (alespoň myslím).
Škola nabízí i možnost Erasmus +, což je na vysvětlování pro ty, kteří nevědí na nekonečně dlouho, takže o tom bude možná nějaký další článek nebo video. Pro ty, kteří o Erasmu něco ví, zamilovala jsem si kampus školy v Anglii!
Pokud by byla možnost, nastěhovala bych se do Českých Budějovic. Do Písku je to asi 45 minut cesty a vhledem k tomu, že dělám řidičák a měla bych možnost jezdit autem, nebyl by to problém (vlastně ani autobusem).
Při škole bych se snažila pracovat, protože peníze se hodí! Po škole chci pracovat, nejlépe odjet tak na rok do Anglie/Ameriky a pracovat tam. Pokud by finance dovolili, ráda bych dále cestovala a zůstávala na místech nějaký čas. Krásná představa !
Školu bych měla ukončit v mých 21 letech a usadit se chci až kolem 24,25 let. Proč ne?
Dál by se dala plánovat rodina a i když v tom mám celkem jasno ( vím, že je minimální šance, aby to vyšlo, jak chci), nebudu o tom nic psát. Už takhle vypadám, jako blázen.

Pokud jsi článek přečetla až sem, gratuluji. Mám ráda upřímné články. 
Budu ráda, když mi zanecháš názor na takový typ článku a pokud by se ti líbilo víc takových je velká šance, že se dočkáš.

Plánuješ svou budoucnost nebo ne ?
Čeho chceš ve svém životě dosáhnout ?

You May Also Like

0 COMMENTS