COATS for AUTUMN 2015

Kabátky na knoflíky, které jsou nám dobře známé můžeš nosit kdykoli. Ale co takhle obohatit šatník nějakým kabátkem, který dodá tvému looku kapku elegance a zároveň pohody? Připravila jsem několik kousků kabátků, které bych si pořídila na podzim já.
béžový | bordo | šedivý | army green | oranžový | černý | pruhovaný blazer | světlý | šedivý 

1. Typ, který nezklame a pokud si vybereš dobře, bude ti i teplo. Béžová barva je jednoznačně klasika, stejně tak, jako šedivá nebo khaki či zelená v jiném tónu. Taková tmavě rudá/bordó je neobyčejná. I když je nějaký čas na scéně velice oblíbená, dokáže z tvého outfitu udělat outfit číslo jedna. Stačí vhodná kombinace.

2. Černá je barva, kterou se nic nezkazí. Dlouhý nebo krátký kabát, takový nebo makový styl. Vždycky bude pěkný a na eleganci neztratí ani špetičku.

3. Oživit outfit není problém, pokud se nebojíš experimentovat s barvami. Letošním hitem se stala tahle oranžová. Tak co, troufneš si?

4. Proužky z módy asi nikdy nezmizí. Dlouhý pruhovaný kabátek nebo sáčko může vypadat dobře s černými/bílými kalhotami, ale i boyfriendy.

5. Mind, bílá nebo modrá. Barvy, které se podzimu moc nepodobají, ale za to se hodí skoro ke všemu. Pokud nechceš nosit "nudnou" tmavou, vrhni se po světlejší.

6. Šedivá barva je klasika, co se kabátů týká. Tenhle kabátek díky užšímu pasu dokáže celý outfit dotáhnout do konce. Nebude nejlepší na chladné a deštivé dny, ale pokud bude pálit slunce, vzít si ho nebude na škodu.

Jaký kabátek si chceš na podzim pořídit ?

You May Also Like

3 COMMENTS

  1. Krásné kabátky, nejvíc se mi líbí vínový, šedý a černý, ale já si budu letos pořizovat rovnou parku, protože mi začíná být zima už teď:D)

    http://carolinegrey.blogspot.cz/ ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. parku mám od minulé zimy, nebo styl parky a musím říct, že jsem ji teď v Anglii využila!

      Vymazat
  2. 5 a 6 jsou naprosto perfektní! Uvažuji o nějakém ve stylu 6, mám jednoho favorita :) jinak mám svůj oblíbený z minulého roku a ten si ponechám, já si udělala radost novou koženou bundou a krásným pončem :)
    www.getmovincz.blogspot.com

    OdpovědětVymazat