In DAILY THINGS

TOP FOR SUMMER 2015

Je tu první TOP za léto 2015. Snad se ti tenhle typ článků (zhodnocení uplynulého ročního období) bude líbit.

MUSIC

The night is still young - Nicki Minaj
Good For You - Selena Gomez
Skipping Stones (PLL 6x3) - Claire De Lune
Robin Schulz - Headlights
Madcon - Don´t Worry
Mountain Sound - Of Monsters And Men
Waking up in paradise - Cisco Adler
Lean On - Major Lazer
Get Low - DJ Snake, Dillon Francis
Ráno - ATMO
Molo - Paulie Garand
La Familia - Paulie Garand
Zrzka - Pavel Callta
Toulavá - Sebastian
Emma - Marpo

BLOG | YOUTUBE

Tenhle blog představovat nemusím. Pro mě nejkvalitnější český blog, který znám. Ráda ho prohlížím pro inspiraci a nejraději koukám na videa holek, která mi vždy zvednou náladu.
Blog, který znám dlouho, ale teprve teď jsem ho zařadila mezi oblíbené. Natálie je krásná, inspirativní slečna, která dokáže vykouzlit úsměv na tváři, protože je neskutečně pozitivní!
Slečna ze slovenska, kterou sleduji už možná od roku 2013. Za tu dobu se posunula neskutečně daleko a já jí fandím. Má zajímavé nápady, skvělé fotky a nejoriginálnější soutěže a projekty, jaké jsem kdy u koho viděla.

APP

Nejpoužívanější aplikací za mě, pravděpodobně i za celý rok je instagram, na kterém mě můžeš sledovat @monster_s.r.o

FAMOUS

Momentálně jednoznačně Shay Mitchell. Dokonalá bytost, skvělá herečka a úžasná, chodící inspirace!
Další osobu, kterou obdivuji je Cameron Diaz. Miluji to, co dělá a jak dokáže motivovat. Navíc je to skvělá herečka.

PLACE

Zámek Lednice! Okouzlil mě na první pohled a jednou se k němu chci vrátit. I want be princess!

FOOD

Yummy, yummy ice cream !

DRINK

Když zapomenu na BubbleTea a obyčejnou vodu, vyhrává u mě džus s ovocem.

FILM 

Ať je léto nebo zima, vede u mě Jedna za všechny! Tenhle film můžu pouštět několikrát za den a nikdy mě nepřestane bavit.

SERIAL

Asi nikdy nebudu mít oblíbenější seriál než je Pretty Little Liars.

SUPPLEMENT

Sluneční brýle! Nikdy jsem je nenosila kvůli dioptrickým brýlím a když jsem začala nosit čočky, nedokázala jsem se je naučit nosit. Nepřipadala jsem si v nich hezky, ale konečně se s nimi začínám sžívat a když mi svítí slunce do očí, tak je mi upřímně jedno, jak vypadám.
COSMETIC

Produkt, který jsem si zamilovala je řasenka od Eveline. Mám ji už delší dobu, ale na začátku mi nesedla. Nechápu proč. Je to skvělá řasenka se skvělým štětečkem. Dokáže řasy přirozeně rozčesat a dodat jim krásný, konečný efekt.

Snad jsem tě trochu inspirovala a doufám, že se ti článek líbil.
Budu ráda, když mi do komentářů napíšeš, jaké TOP máš za léto ty.

Related Articles

3 COMMENTS:

  1. Dobrý výběr hudby (y) A holky z A Cup of Style jsou perfektní, podle mě jeden z úplných top blogů tady v ČR. :) The Colorful Blog

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný článek.Strašně se mi líbí jak píšeš. Fajn se to čte. :)
    Podíváš se i na můj blog prosím? :)

    http://victoriasstylee.blogspot.cz/#_=_

    OdpovědětVymazat

Používá technologii služby Blogger.