ITALY 2015

Dovolenou jsem strávila v Itálii (Lignano Sabbiadoro - kemp). Bydlela jsem v karavanu, který doporučuji! Cesta autobusem trvala s přestávkami kolem 9 hodin s cestovní agenturou Adrialand.
V den příjezdu jsem oslavila 18té narozeniny v pizzerii a musím říct, že kdo jede do Itálie, pizzu si dát musí. Stejně to platí pro zmrzlinu!
V polovině dovolené jsem onemocněla. Teploty, nateklé uzliny, motání hlavy, proto nemám tolik záběrů, jak jsem původně chtěla.
Počasí bylo krásné, ale popravdě jsem se na dovolené zchladila. Docela často pršelo (jeden den celý) a bylo hodně bouřek (všechny vždy večer). Déšť a bouřka je v Itálii silná.
V místě, kde jsme byli se mi opravdu líbilo, zvlášť na "promenádě", kde je hodně lidí a obchodů!


Jak sis užila dovolenou ty? Jaké místo ti o prázdninách přirostlo k srdci?

You May Also Like

7 COMMENTS

  1. Moc hezký fotky :) Do Itálie se taky chci určitě ještě jednou vrátit :)
    http://lucastirska.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já byla v Itálii asi po 4, možná po5,ale to jsem byla mladší, takže jsem to neprožívala tolik:) Musím říct, že v místě, kde jsem byla tohle léto bych klidně dokázala žít:)

      Vymazat
  2. vďaka tvojim super fotkám by som aj ja hneď šla do Talianska :) toto leto som si však opäť zamilovala Grécko :3

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  3. nutella! :D super fotky;)

    www.bridgeofmemories.blogspot.com

    OdpovědětVymazat