FAREWELL PARTY WITH SUMMER


Bohužel se prázdniny blíží ke konci.Poslední užívání pohody, klidu s přáteli, nákupů a dalších oblíbených aktivit.Pokud si ale i tak nedokážeš odpustit party "rozlučku" s létem, možná se ti dnešní post bude hodit.
Mezi outfity jsem zvolila jednoduché a pohodové kombinace.
  • První z nich jsou šortky, které bych si vzala k topu na obrázku.Počítá se s tím, že se party protáhne do noci a protože bývá chladněji, hodí se nějaký svetřík/přehoz.Pletený svetřík, přehoz nebo vestička může celý outfit ozvláštnit.
  • Šaty bych osobně zvolila asi nejraději.Vybrala bych jednoduché doplňky a byla bych připravena.
  • Pokud máš raději pohodlný styl, pravděpodobně sáhneš po džínách s košilí nebo tričkem.A na takovém outfitu není co zkazit.
  • Líčení záleží na outfitu, který právě zvolíš.Výrazné nebo přirozené.Podle vkusu, nálady a typu party.
  • Tašku/kabelku/batoh, výběr záleží na tobě.Jediné co nechceš, aby se ti velká kabelka pletla celý den/večer, proto zvol raději kabelky a batohy v menších velikostech.
Tak co ? Hodláš zakončit prázdniny velkolepě ? :)

You May Also Like

11 COMMENTS

  1. Krásny blog :3
    Osobne by som si vybrala bralet alebo tie šatičky <3

    Nicolette Lear

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji:) Snad už s tímhle blogem půjdu dál:)

      Vymazat
  2. Jupííí! Konečněěě :) Vypadá to fakt skvěle, přeju, ať ti vydrží!
    Jinak skvělá inspirace, taky bych asi volila šaty, ale ty šortky vypadají suprově btw.! :) ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Juu, děkuji za nadšení! :D :) Mám radost:) Ano, ty jsou báječné:)

      Vymazat
  3. Výborné tipy! Já teda osobně nikdy na nějaké rozlučkové párty nechodím, ale může to být docela fajn. Já teď počátek roku zameškám, vzhledem k tomu, že jsem ve Vídni na stáži, o to víc, ale budu slavit, až přijedu ;)
    http://chicadriana.blogspot.co.at/

    OdpovědětVymazat
  4. Super! :-) Přesně takový klobouk sháním! :-)
    http://verrygusto.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Moc se mi líbí šaty a šortky :) A červená rtěnka je naprostá nutnost :D The Colorful Blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. škoda, že mi červené rtěnky nesluší:( miluji je!

      Vymazat
    2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat